پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
Auto tune
نوشته شده در 19 تير 1389
بازدید : 1628
نویسنده : احسان

كمپانی Antares ، چندی پیش نرم افزار Auto tune 5 را منتشر كرد. نسخه جدید طراحی تازه ای را ارائه داده كه علاوه بر بهبود روند تشخیص دانك صدا (Pich detection) ، صفحه بزرگ تری برای ویرایش و تركیبی از قابلیت های تولید صدا و نیز محیط راحت و مناسب تر ارائه كرده است.
مانند نسخه های قبلیAuto tune ، قابلیت هایی برای تصحیح زیرو بمی یك اوا یا یك ساز تكنوازی شده را به صورت زنده (Real time) و بدون ایجاد اعوجاج Distortion و یا تولید اصوات تصنعی ، در حالی كه نوانس اصلی صدا كاملا حذف شده را تامین كرده است.
Auto tune5 ، حالت خودكاری را برای تصحیح زیرو بمی صدا به صورت زنده درست به خوبی حالت ترسیمی آن (Graphical Mode) در بر دارد كه تصحیح پوشش زیر و بمی صدا به همراه مجموعه ای از ابزار های ترسیمی كه موجب تنظیم دقیق فرایند تصحیح دانگ صدا می شود را نمایش میدهد.
 

علاوه بر این پردازش شفاف و سهولت استفاده ، ه همیشه Auto tune 5 را از دیگر نرم افزار های صدایی متمایز میكند. بر طبق كیفیت عالی صدایی بنا شده و همچنین نسخه جدید تركیباتی جدید و و روان را به محیط خود اضافه كرده است.

امكانات جدیدی كه Auto tune شامل است:
١- الگوریتم اصلاح شده تشخیص زیر و بمی صدا :

Improved pith detection algorithm

با وجود اینكه فن آوری تشخیص صدای Auto tune همواره اشكارا از سرعت و دقت بی نظیری برخوردار بوده ، با این حال Auto tune 5 بهبود هایی را در عملكرد روی اصواتی با كیفیت پایین تر ایجاد كرده است.
٢- رابطه چشم گیر
A Sleek new interface
با وجد اینكه طرح های Auto tune از نسخه ای به نسخه دیگر همواره پر بار تر شده است ، اینبار Auto tune 5 به طور پیوسته روی سهولت استفاده از این نر افزار تمركز كرده است . توسط Auto tune 5 انها طراحی گرافیكی كاملا جدیدی ارائه داده اند و نتیجه آن این است كه كنترلگر های مربوط به مجموعه ای از توابع حسی هم به چشم ساده به نظر میرسند و هم منطقی ترند.
٣- خصوصیات حالت اتوماتیك :
Consolidated pith Tracking Control
كنترل گر های رد یابی كاملا مجزای گرافیكال و اتوماتیك نسخه های پیشن این بار به طور یكپارچه ای به كنترل گر كه در گزینه محاوره ای قرار داده شده تبدیل شده برای اینكه كاربر بتواند به راحتی آن را تنظیم كرده و به حال خود گزارد.
Real tme natural vibrato adjustment
این گزینه جدید اصلاح ( افزایش و كاهش ) شدت لرزش هر فركانسی را به صورت عملكردی كاملا بدیع ارئه میدهد.

Generate your flash banner free online

:: موضوعات مرتبط: Auto Tune , ,
:: برچسب‌ها: آموزش Auto Tune , وی اس تی , سونار , نرم افزارهای آهنگسازی , آموزش نرم افزارهای آهنگسازی , ,



معرفی میکروفون ها 2
نوشته شده در 19 تير 1389
بازدید : 2004
نویسنده : احسان

میكروفونها یا مبدلهای الكتروآكوستیكی، دستگاههایی هستند كه تغییرات انرژی آكوستیكی را به انرژی الكتریكی تبدیل می كنند. (ضمناً عكس این مطلب نیز در مورد بلندگوها صادق است). همانطور كه می دانیم انرژی صوتی از نوع انرژی مكانیكی است و با جرم، محیط الاستیك و نیرو سر و كار دارد. بنابراین حفظ و انتقال انرژی صوتی (آكوستیكی) در برد زیاد امكان پذیر نیست. فرض كنید انرژی صدای گفتگوی انسان به میزان انرژی رعد و برق (مثلاً db130) باشد، البته می دانیم كه برد انتقال این انرژی محدود است، در صورتیكه اگر این انرژی (صوتی) به انرژی الكتریكی تبدیل شود هرگونه تغییر و تبدیل روی آن براحتی امكان پذیر می شود. برای مثال، انرژی الكتریكی را می توان بهر میزان تقویت كرد و آنرا به هر نقطه در فواصل خیلی دور ارسال داشت. مثلاً بردن یك نوار ضبط صوت در هر نقطه و یا انتقال صدای گوینده ای كه در جلوی میكروفون در استودیو در یك نقطه از جهان صحبت می كند و این انرژی توسط فرستنده رادیوئی به سایر نقاط با وسعت بسیار پخش می شود. انرژی الكتریكی بوسیله9 بلندگو مجدداً به انرژی اكوستیكی تبدیل می شود. در این فصل طرز كار این مبدلهای الكتروآكوستیكی را مورد مطالعه قرار می دهیم.

با توجه به ماهیت انرژی آكوستیكی دستگاههائی كه كار تبدیل را انجام می دهند به هر ترتیب با عمل مكانیكی سر و كار دارند و سیستمهای نوسان كننده مكانیكی مطرح می شوند. همانطور كه اگر شخصی در موقع صحبت كردن یك صفحه كاغذ را بطور كشیده در جلوی دهان خود قرار دهد، متناسب با دامنه و فركانس انرژی صوت كاغذ به ارتعاش درمی آید، ممبران میكروفون بر اثر صوت ارتعاش می نماید، با استفاده از پدیده های فیزیكی مانند پدیده های القای الكترومانیتیك، اثر پیزد الكتریك، تغییرات ظرفیت خازن و تغییرات مقاومت گردد، ذغال انرژی اكوستیكی به انرژی الكتریكی تبدیل می كند.
قبل از پیشرفت علم الكترونیك و ساختن تقویت كننده های مناسب معمولاً از شرایط نامناسب معمولاً از شرایط نامناسب میكروفون استفاده می شد، زیرا اگر بخواهیم سیگنال خروجی میكروفون بر حسب فركانس در نوار 20 تا 20000 هرتز خطی باشد راندمان میكروفون بسیار ناچیز خواهد بود. بطوریكه اگر سیگنال بلافاصله درون میكروفون تقویت نشود بر اثر ضعیف بودن دامنه سیگنال نویز بسیاری وارد شده و عملاً استفاده از سیگنال با كیفیت مناسب بدون استفاده از تقویت كننده امكان پذیر نمی باشد.
بنابراین در محاسبه میكروفون بدون استفاده از تقویت كننده سعی می شود راندمان نسبتاً بالا باشد كه موجب باریك و نماصاف شدن پاسخ فركانس می شود. مانند میكروفون ذغالی كه دارای راندمان خوب بوده ولی پهنای نوار فركانس آن كم و ناصاف می باشد. امروزه در بیشتر موارد از میكروفونهای با كیفیت خوب در امر صدابرداری در رادیو و تلوزیون و استودیوها استفاده می شود كه دارای تقویت كننده های اولیه الكترونیكی می باشد.
ضمناً میكروفونهای با كیفیت عالی برای كارهای دقیق اندازه گیری بدون نویز و بدون دیستورشن ساخته می شود و در نوار فركانس 20 تا 20000 هرتز پاسخ خطی دارند كه در آزمایشگاههای تحقیقاتی از آنها استفاده می شود.
میكروفونها تغییرات فشار صورت درون محیط را به تغییرات مشابهی از ولت یا جریان در داخل مدار الكتریكی كه متصل به آن است تبدیل می نمایند. كه این جریان وارد دستگاههای تقویت كننده شده و پس از عملیات مختلف توسط بلندگو به انرژی صوتی تبدیل می شود. حال در این فصل به معرفی انواع مختلف میكروفونها می پردازیم.
ساختمان میكروفونها
میكروفون ها از نظر ساختمانم به چند دسته تقسیم می شوند. میكروفون های ذغالی، میكروفون های دینامیكی، میكروفون های الكترومغناطیسی، میكروفونهای الكترواستاتیك، میكروفون های نواری و میكروفون های پیزوالكتریكی (كریستالی).
میكروفونهای ذعالی (كربن دار)
میكروفونهای دینامیكی (Moving Coil Mie)
میكروفونهای الكترومغناطیسی (Moviong Magnet Mic)
میكروفونهای پیزوالكتریك (كریستالی) (Pizoelectric Mic
)
میكروفونهای نواری
میكروفونهای خازنی (الكترواستاتیك) و یا (الكتروكاندستور)
نتیجه (محاسن میكروفونهای مختلف
معایب میكروفونهای خازنی
دلایل احتیاج منبع تغذیه در میكروفونهای خازنی
میكروفون بی سیم یا MF یا Wireless Mic
پروانه كانال فرستنده (Program channal)
گیرنده (Reciver)
میكروفونهای الكترت (Electret Cendenser Mc)
منابع تغذیه میكروفونها
مزیت سیستم فانتوم بر AB
جنس و ساخت بادگیرها
میكروفونهای تمام جهته (Omni directional)
ب-میكروفونهای یك جهته یا كاردیوئید یا دلوار (Cardioid)
میكروفونهای دوجهته یا دو راستایی یا هشت لاتین
د- میكروفونهای فوق العاده كاردیوئید (Hyper cardioid)
میكروفون گان (Gun Mic or Tele Mic)
دلایل استفاده از میكروفون گان
مكانیزم میكروفون گان (Gun)
میكروفونهای ذغالی (كربن دار)
میكروفون های ذغالی تشكیل شده از یك مخزن ذرات ذغال، این ذرات ذغال ممكن است به اشكال مختلف هندسی تهیه شود. روی ذرات ذغال یك شاخكی قرار دارد كه به دیافراگم یا ممبران متصل است كه اگر در مقابل این ممبران یل دیافراگم صوت ایجاد كنیم مرتعش می گردد. ارتعاشات حاصل در ممبران، دقیقاً همان مشخصات ارتعاشات منبع صوت را دارا می باشد. و این تغییرات فشار عیناً به شاخك انتقال می یابد. تغییرات ایجاد شده در ممبران یا شاخك باعث تغییر مقدار فشردگی ذرات ذغال به یكدیگر شده كه در نتیجه مقاومت الكتریكی مجموعه مخزن تغییر می یابد. و مشاهده می كنیم كه متناسب با همان تغییرات فشار وارده روی ممبراتن جریان I كه از مدار عبور می كند تغییر می یابد. یعنی توانسته ایم تغییرات فشار صورت را تبدیل به جریان الكتریسیته نمائیم. كه این جریان متغییر را می توان بصورت فشار الكتریكی از دو سر مقاومت باز دریافت كرد.
این ساده ترین و ارزانترین میكروفون است كه از سال 1984 تا كنون از آن استفاده می شود. این میكروفون دارای بازده با راندمان زیادی است. بنابراین بدون طبقات تقویت كننده می توان از آن استفاده نمود. ولی در شرایط حرفه ای از آن استفاده نمی شود چون از نظر پهنای باند فركانسی مطلوب نمی باشد یعنی پهنای باند آن وسیع نیست و كیفیت مطلوب و خوبی را دارا نمی باشد بنابراین از آن فقط برای انتقال سخن در تلفن و در رادیو فقط در ارتباطات داخلی بین افراد استفاده می شود. در شكل زیر نمونه ای از یك پهنای باند فركانسی در یك میكروفون ذغالی با فشار ثابت دیده می شود.
میكروفون ذغالی از لحاظ پاسخی فركانسی Frequency Response دارای دو اشكال اساسی و مهم می باشد.
1-عرض باند آن (پهنای باند فركانسی) محدود است به این ترتیب كه هم از نظر فركانس های بالا و پایین در عبورش محدودیت دارد. پهنای باند فركانسی این میكروفون بین HZ300 تا HZ3500 نیز می باشد.
2-همین عرض باند نیز خطی نیست. منظور از خطی نبودن همان تغییرات سطح دامنه باند فركانسی نیز می باشد. همانطور كه بیانم شد از این میكروفون در صنعت تلفن استفاده می شود چرا كه در این جا، فقط هدف ما رساندن پیام می باشد و كیفیت صدا برای ما مطرح نیست. حتی این نوع میكروفون در دستگاههای خانگی نیز استفاده نمی شود.

Generate your flash banner free online

:: موضوعات مرتبط: معرفی میکروفون ها 2 , ,
:: برچسب‌ها: معرفی میكروفنها , وی اس تی , سونار , نرم افزارهای آهنگسازی , آموزش نرم افزارهای آهنگسازی , ,



معرفی میکروفون ها 1
نوشته شده در 19 تير 1389
بازدید : 2082
نویسنده : احسان

میكروفونهای دینامیكی (Moving Coil Nie)



میكروفونهای دینامیكی (Moving Coil Nie)
میكروفونهای دینامیكی تشكیل شده از یك ممبران از جنس سبك نظیر كاغذ، پلاستیك و با آلومینیوم كه یك سیم پیچ به ممبران (دیافراگم) متصل است و این سیم پیچ می تواند در داخل شكاف قطبین یك آهن ربا حركت نماید. بنابراین وقتی كه فشار صوتی روی این ممبران وارد می آید ممبران و در نتیجه سیم پیچ متصل به آن با همان ریتم تغییرات صوتی نوسان می نمایند، از حركت سیم پیچ در داخل میدان مغناطیسی یك جریان الكتریكی روی سیم پیچ القا می گردد كه ریتم تغییرات این جریان درست با ریتم تغییرات فشار وارده روی ممبران است.
این میكروفون، اولین خانواده میكروفونی است كه بطور حرفه ای استفاده می شود و در این میكروفون مغناطیس ثابت و سیم پیچ (Coil) متحرك و جریانی حدود دهم میلی ولت ایجاد می شود و در میكروفون های حرفه ای حدود mv2/0 است.

 اینكه این میكروفون ها در مصارف حرفه ای استفاده می شود داشتن عرض باند خطی وسیعی است ولی قیمت آن بسیار گران می باشد. این میكروفون ها نسبت به میكروفون ذغالی راندمان كمتری دارد ولی دارای كیفیت بهتری است و در صنایع حرفه یا مخصوصاً در صدا و سیما بنحو احسن استفاده می گردد و از این میكروفون برای ضبط گفتار استفاده می شود. ضمناً برای زیاد كردن راندمان این نوع میكروفون با قرار دادن سوراخ در پشت دیافراگم كه به فضای خارج متصل باشد و با محاسبه سطح و طول سوراخ یك مقدار از انرژی صوتی را با 180 درجه اختلاف فاز به پشت دیافراگم منتقل می نمایند این فیدبك به حركت به ممبران كمك كرده و راندمان میكروفون زیاد می شود.
حساسیت ولتاژ مدار باز این میكروفون با پیچك متحرك (سیم پیچ) تقریباً برابر با 5-10×4/2 ولت بر میكروبار، و یا db4/92 – دسی بل می باشد و نسبت به میكروفون خازنی كریستالی (بعداً توضیح داده می شود) از حساسیت كمتری برخوردار می باشد. امپدانس خروجی میكروفون حدود 10 اهم است كه نسبت به میكروفونهای خازنی و كریستالی خیلی ناچیز است و بوسیله ترانسفورماتور بالابرنده ولتاژ در بدنه میكروفون عمل تطبیق امپدانس را انجام میدهد. در ضمن میكروفون الكترودینامیكی بدون تقویت كننده مقدماتی استفاده می شود و می توان با كابل نسبتاً طولانی سیگنال را از آن انتقال داد.
پاسخ فركانس این نوع میكروفون حدود 10 تا 14 كیلوهرتز می باشد و در ضبط صدای گوینده و رپرتاژ و تئاتر و ... از آن استفاده می شود.

 

Generate your flash banner free online

:: موضوعات مرتبط: معرفی میکروفون ها 1 , ,
:: برچسب‌ها: معرفی میكروفنها , وی اس تی , سونار , نرم افزارهای آهنگسازی , آموزش نرم افزارهای آهنگسازی , mictrophon ,



شکار داف
نوشته شده در 18 تير 1389
بازدید : 1868
نویسنده : احسان



آیا همیشه باید واضح خواند؟
نوشته شده در 1 خرداد 1389
بازدید : 1738
نویسنده : احسان

این سئوال در موسیقی ایران بارها تکرار شده، عده ای روی واضح خواندن خواننده تاکید دارند و اعتقاد دارند که اگر قرار است کلامی به گوش شنونده برسد و ما موسیقی با کلامی عرضه کنیم، چرا کلام واضح نباشد؟!

 

در نگاه اول این خواسته کاملا" منطقی بنظر می رسد! ولی اگر با اجرای موسیقی درگیر باشید، می بینید که کششهایی در بعضی آوازها وجود دارد که باعث می شود کلمات را با شکل معمول آن تلفظ نکنید. بعضی از خوانندگان توجه زیادی به این موضوع دارند و سعی می کنند در تمام شرایط آوازی با تلفظ صحیح و قابل تشخیص بخوانند.

 

در موسیقی ایرانی خوانندگان مکتب اصفهان روی بیان دقیق شعر تاکید دارند و آواز نا مفهوم را دارای کاستی می دانند ولی خوانندگانی که حتی نشان هایی از مکتب اصفهان در آوازشان دیده می شود هم هستند که گاهی تشخیص شعری که می خوانند، برای شنونده مشکل است!

 

همانطور که گفته شد خواندن مو به مو و دقیق شعر هم، گاهی در اجرای موسیقی مخالف با فضای موسیقی است و اکثرا" خواننده بطور نا خودآگاه این تغییرات را روی کلام می دهد. (به عقیده نگارنده اگر در موسیقی تمایل به حالت خاصی احساس شود باید آنالیز شود و در صورت لزوم اجرا شود و حذف این گونه تمایلات درونی باعث نوعی خود سانسوری می شود!

اگر به ریشه بعضی از کلمات رجوع کنیم متوجه می شویم که از حروفی تشکیل شده اند که نقش احساس در ساخت آنها بکار نرفته مخصوصا" کلماتی عربی که در فارسی بکار می بریم مثل، نام مشاغلی که بر وزن فعال است (مثل خراط، نقاش، نجار و...) پس می بینیم الگوی ساخت این کلمات مبنایی غیر موسیقایی دارد و زمانی که ما آنها را با موسیقی همراه می کنیم تضادهای احساسی در آنها می بینیم! در مقابل کلماتی هستند که شاید بطور اتفاقی معنی شان موسیقی خاصی بهمراه دارد که به تداعی فضای موسیقی مان کمک می کند،(مثل فتح، کرانه، شکوه، ساحل، ستیز، دسیسه ...)
 

این کلمات به تنهایی غیر از معنی کلامی، فضایی را بهمراه دارند که در موسیقی می تواند نقش موثری را ایفا کند (البته واضح است که بخاطر اتنزاعی بودن این موضوع و اینکه گاهی در ضمیر ناخودآگاه انسان بعضی کلمات و تصاویر همراهشان بر حسب تکرار، عادت شده و شکل گرفته اند...)

 

پس یکی از نمودهای تلفیق شعر و موسیقی می تواند در تلفیق دقیق حروف و موسیقی باشد. شاید عده ای این تغییر در تلفظ شعر را دلیلی برای تقدم موسیقی بر کلام و نشانه ای از بندگی شعر در مقابل موسیقی بدانند! در حالی که این تصور کاملا" اشتباه است و ما این تغییرات را صرفا" برای ارائه اهداف فکری و احساسیمان بکار می بریم و در واقع هدف اجرای بی نقص آن احساس است.

 

گيتار را در وضعيت معمولی برای نواختن گرفته ايد انگشت اول دست چپ در فرت يک و انگشت - i -دست راست را به صورت تماس همزمان سيم اول (لمس) و نه کشيدن يا فشردن آن به سمت پايين بکار ببريد.چشمان خود را ببنديد و روی حس تماس سر انگشتان خود برای تعيين اينکه آيا انگشتان دقيقا با هم تماس با سيم را انجام ميدهند يا نه؟

 

با دقت زياد تمرکز کنيد. انجام اين امر به آن آسانی که بنظر ميرسد نيست. من تعدادی هنرجو نسبتا در سطح پيشرفته که ضعف حس دقيق تماس در انگشتان خود را دارند ديده ام و وقتی اين تمرين را انجام ميدهند اصرار بر اين دارند که سيم را با انگشت شان بطور همزمان لمس ميکنند در حاليکه در واقع هماهنگی به اندازه ای خارج است که من واقعا انگشت سمت چپ را ميبينم که سيم را لمس ميکند ( متاسفانه در حالاتی مثل اينکه هنرجو عدم هماهنگی اش را نه شنيده و نه حس ميکند معلم کمتر کاری ميتواند انجام دهد تا زمانيکه حواس شنيداری و لامسه هنرجو در جهت هرچه دقيقتر شدن آن رشد کند) اين تمرين را با فرمهای ذيل انگشتان دست چپ و راست را در نظر بگيريد.

 

وقتی اينها را با مهارت انجام داديد همين تمرين را با دو تا از انگشتان دست راست بطور يک در ميان در

 

حاليکه هنوز فقط از يک انگشت دست چپ استفاده می کنيد انجام دهيد.

 

زمانيکه توانستيد با هر ترکيبی از انگشتان دائما سيم را بطور همزمان لمس کنيد همه اشکال را اين بار با فشردن سيم به سمت پايين و واقعا کشيدن آن دوباره تمرين کنيد.

 

اما بخاطر داشته باشيد که نوک انگشتان هر دو دست سيم را بطور همزمان لمس کنند.

برای بيشتر هنرجويان مهارت يافتن در اين مرحله مقدماتی جهت ايجاد يک هماهنگی خوب هر دو دست حداقل

۱ هفته تا 2 ماه زمان ميبرد. اما زمان بگذاريد و تمرين را به آرامی و با دقت زياد انجام دهيد تا تکنيک را بخوبی بياموزد.

وقتی اين تکنيک را آموختيد صدای کلی ساز شما یک کيفيت موزيکال و پيوستگی خيلی بيشتری نسبت به صدای

نا پيوسته و غير موزيکال که مختص بيشتر نوازندگان است پيدا خواهد کرد.

Generate your flash banner free online

:: موضوعات مرتبط: آیا همیشه باید واضح خواند؟ , ,
:: برچسب‌ها: آموزش خوانندگی , رپ , خواندن , صحیح خواندن , طرز خواندن صحیح , آموزش رپ , ,



برچسب
نوشته شده در 1 فروردين 1389
بازدید : 1778
نویسنده : احسان



دانلود بیت اجتماعی
نوشته شده در دو شنبه 23 آبان 1388
بازدید : 5545
نویسنده : احسان

سلام

یه بیت دست ساز اجتماعی واسه دوستانی که علاقه مند به این سبک هستند.

دوستان عزیز من در صورت تمایل میتونن بیت دست ساز خریداری کنند که فقط

واسه خودشون باشه و از ارزش بیشتری برخورداره 0709 865 0938

در صورت خراب بودن لینک مدیر را مطلع سازید

Download               5.48mb               320

 

 

براي دسترسي به آرشيو بيت هاي رايگان در قسمت نوار موضوعات عنوان بيت هاي

 

دانلودي را كليك كنيد.

 

Generate your flash banner free online

:: موضوعات مرتبط: دانلود بيت هاي رايگان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بیت اجتماعی , دانلود بیت اجتماعی جدید , دانلود مجموعه کامل بیت اجتماعی , خرید آنلاین بیت , خرید آنلاین بیت ایرانی , خرید بیت , خرید بیت اجتماعی , دانلود بیت , بیت رایگان , بیت اجتماعی سبک بهرام , بیت اجتماعی بهرام , بیت اجتماعی هیچکس , بیت های اجتماعی جدید , بیت های اجتماعی سال 93 , بیت های اجتماهی خارجی , بیت های اجتماعی حامد فرد , بیت های اجتماعی یاس , بیت اجنماعی سبک یاس , بیت اجتماعی سبک حامد فرد , بیت علی سورنا مستی , بیت رایگان , بیت مجانی , دانلود , بیت دست ساز , بیت دست ساز رایگان , ,



بازدید : 1557
نویسنده : احسان

پیانو یکی از سازهای صفحه ‌کلید دار می باشد. صدای پیانو در اثر برخورد چکش ‌هایی با سیم‌های آن تولید می‌شود. این چکش‌ها در اثر فشرده‌شدن کلیدها (کلاویه‌ها) به حرکت در می‌آیند. سیم‌های پیانو به صفحه ‌ای موسوم به «صفحهٔ صدا» متصل شده‌اند که نقش تقویت ‌کنندهٔ صدای آن‌ها را دارد. پیانو به عنوان مادر سازها و کامل‌ترین ساز نیز شناخته می‌شود.در پست امروز وبسایت میهن میهن دانلود،نرم افزاری جدید و حرفه ای از کمپانی معروف Native Instruments را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. THE GIANT Piano KONTAKT نرم افزار قدرتمندی می باشد که به صورت حرفه ای با محیطی غنی از امکانات و نت های مختلف یک پیانو ی عظیم را شبیه سازی می کند.این نرم افزار با شبیه سازی دقیق چکش‌های پیانو،قادر به تولید فرکانس‌هایی از حدود ۲۰ تا ۵۰۰۰ هرتز می ‌باشد. Base یا اساس اصلی این نرم افزار بر پایه ی پیانوی Klavins مدل 370i می باشد. کاربران گرامی توجه فرمایند که دفترچه راهنمای نرم افزار به زبان روسی بوده و دفترچه راهنمای مناسبی برای نرم افزار پیدا نکردیم.برای استفاده از این نرم افزار می بایستی نرم افزار های Fl Studio و KontaktPlayer را که در ادامه برای دانلود گذاشته ایم دانلود نمائید.نرم افزار Fl Studio یک نرم افزار میزبان می باشد که قابلیت خواندن VSTi های ورودی را دارد.اول نرم افزار میزبان Fl Studio را نصب و سپس خود نرم افزار پیانو را نصب نمائید.در آخر برای اجرای فایل های تولیدی، نرم افزار پلیر KontaktPlayer را نصب نمائید.

 

Download

 

 

راهنمای نصب و رجیستر کامل نرم افزار:
1- جهت سهولت در دانلود،لینک های دانلود را به صورت تک لینکی قرار داده ایم.
2- فایل داخل نرم افزار به صورت فایل ایمیج با فرمت Iso می باشد.
3- برای استفاده از فایل های ایمیج می بایستی فایل ایمیج را توسط یکی از نرم افزار های رایت بر روی یک CD/DVD رایت نمائید سپس اقدام به نصب نرم افزار نمائید. برای سهولت شما کاربران، نرم افزاری کم حجم برای رایت، درون فایل دانلود قرار داده ایم.
4- همچنین می توانید فایل ایمیج را توسط نرم افزار های درایو مجازی بدون نیاز به رایت بر روی CD/DVD اجرا کرده و اقدام به نصب نرم افزار نمائید.
5- برای دریافت نرم افزار رایت ایمیج UltraISO اینجا را کلیک نمائید.
6- برای دریافت نرم افزار درایو مجازی DAEMON Tools اینجا را کلیک نمائید.

Generate your flash banner free online

:: موضوعات مرتبط: دانلود وی اس تی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود وی اس تی , ‍‍‍‍‍‍‍پیانو , پیانو طبیعی , وی اس تی پیانو , دانلود , Native Instruments THE GIANT Piano KONTAKT حرفه ای ترین نرم افزار شبیه ساز پیانو , وی اس تی , vst plugin , دانلود ,



دانلود بیت ترنس هیپ هاپ
نوشته شده در سه شنبه 22 آبان 1388
بازدید : 6934
نویسنده : احسان

با عرض سلام خدمت همه دوستان عزیزم.

از این به بعد قراره که یه برنامه های ویژه ای رو در نظر بگیریم واستون از دانلود بیت های رایگان در سبک های مختلف گرفته تا دانلود وی اس تی واسه آهنگسازا و چیزای مربوط به آهنگسازی و خیلی چیزای جذاب مربوط به موسیقی. ما رو دنبال کنید و با دادن نظراتتون در پیشرفتمون سهیم شین.

اولین پست بیت های دانلودی یه بیت ترنس هیپ هاپ که واسه کاربرای عزیزمون گذاشتیم که حالشو ببرن

دوستان عزیز من در صورت تمایل میتونن بیت دست ساز خریداری کنند که فقط

واسه خودشون باشه و از ارزش بیشتری برخورداره 0709 865 0938

در صورت خراب بودن لينك مديريت را مطلع سازيد.

Download                3.3mg                128

 

براي دسترسي به آرشيو بيت هاي رايگان در قسمت نوار موضوعات عنوان بيت هاي دانلودي را كليك كنيد.

 

 

Generate your flash banner free online

:: موضوعات مرتبط: دانلود بيت هاي رايگان , بيت ترنس هيپ هاپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بیت , دانلود بیت , ترنس , بیت ترنس , دانلود بیت ترنس , دانلود رایگان , دانلود مجانی , دانلود مجانی بیت ترنس , دانلود رایگان بیت ترنس , رپ , دانلود بیت رپ , دانلود وی اس تی , وی اس تی , پلاگین , دانلود پلاگین , آهنگسازی , نرم افزار آهنگسازی , سمپل , دانلود سمپل , ,