پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بیوگرافی آتیش
نوشته شده در 30 شهريور 1389
بازدید : 2367
نویسنده : احسان

بهاره ملقب به آتیش متولد تهران و 19 ساله...

 

برای مشاهده کامل متن ادامه مطلب را کلیک کنید...

Generate your flash banner free online

:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی آتیش , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی , بیوگرافی رپرها , بیوگرافی آتیش , آتیش ,



بیوگرافی امیر تتلو
نوشته شده در 31 مرداد 1389
بازدید : 2471
نویسنده : احسان

امیر تتلو طبق گفته خودش با هیچ جا مصاحبه معتبری نکرده . این مطالبی هم که تو...

 

برای مشاهده کامل متن ادامه مطلب را کلیک کنید...

 

Generate your flash banner free online

:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی امیر تتلو , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی , بیوگرافی رپرها , بیوگرافی امیر تتلو , امیر تتلو , تتلو ,



بیوگرافی پانی
نوشته شده در 30 مرداد 1389
بازدید : 2331
نویسنده : احسان

سبک رپ رو دوست دارم و علاقه خاصی هم به صدای خودم دارم....

 

...برای مشاهده کامل متن ادامه مطلب را کلیک کنید

Generate your flash banner free online

:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی پانی , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی , بیوگرافی رپرها , بیوگرافی پانی , پانی ,



بیوگرافی سپیده
نوشته شده در 21 مرداد 1389
بازدید : 2860
نویسنده : احسان

سپیده خواننده ‌ایرانی‌تبار آمریکایی موسیقی پاپ و راک است....

 

برای مشاهده کامل متن ادامه مطلب را کلیک کنید...

Generate your flash banner free online

:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی سپیده , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی , بیوگرافی رپرها , بیوگرافی سپیده ,



داف چیست؟
نوشته شده در 20 مرداد 1389
بازدید : 2997
نویسنده : احسان

داف یک حرفه زنانه است که چند سالی است در ایران باب شده. برای داف شدن شما نیازی به...

 

برای مشاهده کامل متن ادامه مطلب را کلیک کنید...

Generate your flash banner free online

:: موضوعات مرتبط: داف چیست؟ , ,
:: برچسب‌ها: داف , داف چیست , ,



وسایل مورد نیاز رپر شدن
نوشته شده در 10 مرداد 1389
بازدید : 5553
نویسنده : احسان

دوست داری رپر بشی؟ پس بخون!!!

۱-ساز مهم نیست چه سازی باشه ولی به كار رپ بیاد مثلا جاز گیتار اگر كیبورد باشه بهتره...

 

برای مشاهده کامل متن ادامه مطلب را کلیک کنید...

Generate your flash banner free online

:: موضوعات مرتبط: وسایل مورد نیاز رپر شدن , ,
:: برچسب‌ها: وسایل مورد نیاز رپر شدن , وسایل خوانندگی , ,



اسامی واقعی رپرها
نوشته شده در 9 مرداد 1389
بازدید : 2406
نویسنده : احسان

مطمئنم که خیلی ها دوست دارن اسم اصلی رپر ها رو بدونن...

 

برای مشاهده کامل متن ادامه مطلب را کلیک کنید...

Generate your flash banner free online

:: موضوعات مرتبط: اسامی واقعی رپرها , ,
:: برچسب‌ها: اسامی واقعی رپرها , ,



شماره تلفن رپرها
نوشته شده در 7 مرداد 1389
بازدید : 3847
نویسنده : احسان

اينم شماره تمامي رپر ها از تاريخچه رپ تا حال..
واینم یه ارشیو کلی از اولین شماره رپرها تا الان دیگه از هر رپر چند شماره تماس هست.
در ضمن وصل بودن یا نبودن شماره ها مربوط به خود رپرهاست

 

برای مشاهده کامل متن ادامه مطلب را کلیک کنید...

Generate your flash banner free online

:: موضوعات مرتبط: شماره تلفن رپرها , ,



تکست آهنگهای هیچ کس
نوشته شده در 6 مرداد 1389
بازدید : 2618
نویسنده : احسان

اینم یه چندتا از تکست آهنگای هیچ کس. امیدوارم لذت ببرین.

 

تکست آهنگ دیده و دل رمیکس هیچکس

همه چی از اونجا شروع میشه که تو چیزی میبینی

میگی این همون چیزیه که تو رویاها میدیدی

میچینی واسه رسیدن به چیزی که آرزوته

آره اونه چیزیکه کمک تو باشه پوله

حال و روز ما که همه چی رو میبینیم اینه.......

.........

 

برای مشاهده کامل متن ادامه مطلب را کلیک کنید...

Generate your flash banner free online

:: موضوعات مرتبط: تکست های هیچ کس , ,
:: برچسب‌ها: تکست آهنگهای هیچ کس , تکست سروش , تکست آهنگهای سروش لشکری , تكست , تكست رپرها , تكس , شعر , لريكس , ليريكس , ,



اصول کاربردی هارمونی 2
نوشته شده در 30 تير 1389
بازدید : 2138
نویسنده : احسان

رویکردهای مبتنی بر بینش هانریش شنکر (heinrich schenker) از این امتیاز برخوردارند که بیش از روش های دیگر، بر پایه «شنیدن» تکیه دارند. خصوصاً این فرضیه که همه آکوردها از اهمیت ساختاری یکسانی برخوردار نیستند و این امر که معنای هارمونیک یک قطعه نسبت به زمینه ی خطی آن تغییر می یابد، از بینشی انتقادی خبر می دهد.

هر چند که رویکرد شنکری در ابتدا موسیقی تنال را به عنوان محمل خود منظور کرده بود، آموزه های مسلم گسترش هارمونی در آن را به آسانی می توان در هر زمینه ی دیگری به همان نیکویی بکار برد و ما نیز در این سلسله نوشتار ها، همین رویکرد را در پیش می گیریم.

 

نتیجه کمتر متقاعد کننده ای از تحلیل شنکری این است که همانطور که اتصال های واقع شده، مجرّد تر و بیش از پیش دور از دسترس شده اند، به همان ترتیب در هر حالت طبیعی شنیداری، غیر قابل شنیدن می باشند.
روش سنتی آموزش هارمونی در کنسرواتوار پاریس، از «باس» های داده اصلی به همراه شکلهای پر طول و تفضیل و پیچیده استفاده می نماید که این روش، بر آمدی از تمرین های کار با «کُنتینو» (continuo) می باشد.

هر چند که این روش آخری شکل های هارمونیک را به عنوان یک میان بر مورد استفاده قرار می دهد، بسط آموزشی این روش بشدت دست و پاگیر است و این نتیجه را نیز نباید از نظر دور داشت که دانشجویان وقت و انرژی زیادی را برای آشنایی با یک شیوه ی بسیار پیچیده و در نهایت غیر قابل استفاده صرف می کنند.

کدهای عددی (numerical codes): این روش، ادراک بسیار اندکی را در زمینه هارمونی و فرم برهم کنش بدست می دهند و این روش در آموزش تفکر هارمونیک به دانشجو و یا انتقال این داده ها به حوزه ای خارج از قلمرو موسیقی تنال، چندان ثمر بخش نخواهد بود. 

از نوشته های شوئنبرگ در مورد هارمونی، سخن بسیار رفته است. آن چنان که وی در کلیه نوشته های نظری خود، نظریات بحث برانگیزی را مطرح نموده و تدریسش نیز بر اساس شناخت ژرفی از رپرتوار زمان خود، بنا نهاده شده است. اندکی از نظریات وی، رویکرد مرا در نوشتن این مقالات متاثر از خود ساخته اند، به ویژه برداشت وی از نقش ساختاری هارمونی.(یکی از م س ت ه ج ن ترین جلوه های کاریکاتور گونه موسیقی مدرن در کشور ما، همه گیر شدن مدرن نویسی و روی آوردن به هارمونی مدرن بدون داشتن کوچکترین پیش نیازی در مبادی ساختاری آن است.

آهنگ سازان بسیاری به رغم فقدان برخورداری از دانشی شایسته در مورد موسیقی مدرن، قطعات بسیاری را با عناوینی چون آتونال، پست مدرن، سبک تمرکر گسترده ، موسیقی نسبی!، موسیقی تلفیقی و... روانه ی جامعه موسیقی فقیر ما کرده اند. کلمات بی ریشه و ناهمشوندی که به عنوان الگوهای آهنگسازی بار ها و بارها از سوی بسیاری مطرح شده اند.

در این رابطه بنگرید به مقاله «از ب تا الف بر چگونگی موسیقی» نوشته پیمان سلطانی در نشریه گفتمان 1376 و در رابطه با ساخت شکنی، تحلیل و تبارشناسی موسیقی آتنال و بنگرید به دومقاله از نگارنده که با عناوین «کنکاشی در باب نظریه انتقالی» و «رویکردی فلسفی به موسیقی» به زبان انگلیسی). ایده اصلی شوئنبرگ را می توان چنین دسته بندی نمود: فلسفه ضرورت تاریخی، جرح. تعدیل فرمول بندی های هارمونیک (برای نمونه، تمایز شبه داروینی (pseudo-Darvinian) میان تنازع و تکامل ضعیف، نیرومند و ابر نیرومند که خود «منطقی موقعیتی» است.)

نظریه مجموعه «آلن فورستر» نیز هم چون نظریه شنکری، در ابتدا به فرمول بندی موسیقی تنال پرداخت و هم چون سیستم شنکر به هنگام بررسی اصول و مفاهیم اولیه، ظرفیت های معمول شنیداری را به کناری نهاد. اما در میان این محدودیت ها، راه مفیدی را می توان جست که از قبل آن به گروه پویایی از کوک هایی رسید که آهنگساز را در یافتن زبان دلخواه هارمونیک خود یاری می نمایند.

کاستی اساسی نظریه فورستر را می توان در فقدان هرگونه اشاره ای نسبت به قابلیت های شنیداری دانست. برای مثال، شنیدن حضور هم زمان سه نت هارمونیک در طی یک پاساژ کوتاه تأثیر بسیار متفاوتی را نسبت به شنیدن یک مجموعه ی هشت نتی در طول یک قطعه بلند خواهد داشت.
 
Generate your flash banner free online

:: موضوعات مرتبط: اصول کاربردی هارمونی 2 , ,
:: برچسب‌ها: هارمونی , اصول کاربردی هارمونی , آموزش آهنگسازی , آموزش هارمونی , هارمونی چیست ,